Cristin-resultat-ID: 1262900
Sist endret: 14. februar 2017, 11:58
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015

Educational systems and gendered upper and post-secondary education – A three-country comparison of Germany, Norway & Canada

Bidragsytere:
  • Christian Imdorf
  • Kristinn Hegna
  • Verena Eberhard og
  • Pierre Doray

Bok

Gender segregation in vocational education
ISBN:
  • 978-1-78560-347-1

Utgiver

Emerald Group Publishing Limited
NVI-nivå 1

Serie

Comparative Social Research
ISSN 0195-6310
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Hefte: 31
Sider: 83 - 123
ISBN:
  • 978-1-78560-347-1
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Educational systems and gendered upper and post-secondary education – A three-country comparison of Germany, Norway & Canada

Bidragsytere

Christian Imdorf

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universität Bern

Kristinn Hegna

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Verena Eberhard

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tyskland

Pierre Doray

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Université du Québec à Montréal
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Gender segregation in vocational education.

Imdorf, Christian; Hegna, Kristinn; Reisel, Liza. 2015, Emerald Group Publishing Limited. UIO, ISF, UBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1