Cristin-resultat-ID: 1282219
Sist endret: 9. november 2015 10:34
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2015

Peer Assessment Based Assignment to Enhance Interactions in Online Learning Groups

Bidragsytere:
  • Godfrey Mayende
  • Ghislain Maurice Norbert Isabwe
  • Paul Birevu Muyinda og
  • Andreas Prinz

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2015
Sider: 668 - 672
ISBN:
  • 978-1-4799-8707-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Informatikk og datateknikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Peer Assessment Based Assignment to Enhance Interactions in Online Learning Groups

Bidragsytere

Godfrey Mayende

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Makerere University
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for informasjons- og kommunikasjonsteknologi ved Universitetet i Agder

Ghislain Maurice Norbert Isabwe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for informasjons- og kommunikasjonsteknologi ved Universitetet i Agder

Paul Birevu Muyinda

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Makerere University

Andreas Prinz

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for informasjons- og kommunikasjonsteknologi ved Universitetet i Agder
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of 2015 International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL).

Auer, Michael E.. 2015, IEEE Press. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1