Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1313559
Sist endret:
5. februar 2016, 14:51
NVI-rapporteringsår:
2015
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2015
(No) time to learn: Learning effectiveness temporalities in Norwegian first-grade classrooms
Kristian Garthus-Niegel
og
Brit Oppedal
Tidsskrift
Tidsskrift
Social Analysis: The International Journal of Anthropology
ISSN 0155-977X
e-ISSN 1558-5727
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2015
Volum: 59
Hefte: 3
Sider: 41 - 61
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3167/sa.2015.590303
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-84947800418
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
(No) time to learn: Learning effectiveness temporalities in Norwegian first-grade classrooms
Bidragsytere
Bidragsytere
Kristian Garthus-Niegel
Forfatter
ved Folkehelseinstituttet
Brit Oppedal
Forfatter
ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet
1
-
2
av
2