Cristin-resultat-ID: 1313559
Sist endret: 5. februar 2016, 14:51
NVI-rapporteringsår: 2015
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2015

(No) time to learn: Learning effectiveness temporalities in Norwegian first-grade classrooms

Bidragsytere:
  • Kristian Garthus-Niegel og
  • Brit Oppedal

Tidsskrift

Social Analysis: The International Journal of Anthropology
ISSN 0155-977X
e-ISSN 1558-5727
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2015
Volum: 59
Hefte: 3
Sider: 41 - 61
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-84947800418

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

(No) time to learn: Learning effectiveness temporalities in Norwegian first-grade classrooms

Bidragsytere

Kristian Garthus-Niegel

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Folkehelseinstituttet

Brit Oppedal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for barns helse og utvikling ved Folkehelseinstituttet
1 - 2 av 2