Cristin-resultat-ID: 1314099
Sist endret: 17. februar 2017, 13:35
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Public Art in Schools in Oslo - An Expression of Democracy and a Neglected Resource

Bidragsytere:
  • Christina Spaarschuh og
  • Ingrid Grytdal Matheson

Bok

Heritage, Democracy and the Public. Nordic Approaches
ISBN:
  • 978-1-4724-4940-5

Utgiver

Ashgate
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 117 - 130
ISBN:
  • 978-1-4724-4940-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Arkeologi og konservering
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Public Art in Schools in Oslo - An Expression of Democracy and a Neglected Resource

Bidragsytere

Christina Spaarschuh

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Konserveringsavdelingen ved Norsk institutt for kulturminneforskning

Ingrid Grytdal Matheson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Konserveringsavdelingen ved Norsk institutt for kulturminneforskning
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Heritage, Democracy and the Public. Nordic Approaches.

Guttormsen, Torgrim Sneve; Swensen, Grete. 2016, Ashgate. NIKUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1