Cristin-resultat-ID: 1335801
Sist endret: 27. oktober 2016, 15:26
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Preschool children learning mathematical thinking on interactive tables

Bidragsytere:
  • Dorota Lembrer og
  • Tamsin Jillian Meaney

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 235 - 254
ISBN:
  • 978-3-319-23935-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Preschool children learning mathematical thinking on interactive tables

Bidragsytere

Dorota Lembrer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Malmö universitet
Aktiv cristin-person

Tamsin Jillian Meaney

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Mathematics Education in the Early Years - Results from the POEM2 Conference, 2014.

Meaney, Tamsin Jillian; Helenius, Ola; Johansson, Maria L; Lange, Troels; Wernberg, Anna. 2016, Springer. HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1