Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1335801
Sist endret:
27. oktober 2016, 15:26
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
Preschool children learning mathematical thinking on interactive tables
Dorota Lembrer
og
Tamsin Jillian Meaney
Bok
Bok
Mathematics Education in the Early Years - Results from the POEM2 Conference, 2014
ISBN:
978-3-319-23935-4
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 235 - 254
ISBN:
978-3-319-23935-4
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-319-23935-4_13
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-319-23935-4
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Preschool children learning mathematical thinking on interactive tables
Bidragsytere
Bidragsytere
Dorota Lembrer
Forfatter
ved Malmö universitet
Tamsin Jillian Meaney
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Using digital games to develop multilingual kindergarten children´s mathematical language
Tamsin Jillian Meaney + 3 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
3 resultater
Avsluttet prosjekt
Play Research in Mathematics Education (PRIME) The Mathematics of Kindergarten – Barnehagens matematikk
Tamsin Jillian Meaney + 8 deltakere
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
34 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Mathematics Education in the Early Years - Results from the POEM2 Conference, 2014.
Meaney, Tamsin Jillian; Helenius, Ola; Johansson, Maria L; Lange, Troels; Wernberg, Anna. 2016, Springer. HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1