Cristin-resultat-ID: 1360790
Sist endret: 31. mai 2017, 09:00
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016

Special needs education in light of the inclusion principle: an exploratory study of special needs education practice in Belarusian and Norwegian preschools

Bidragsytere:
  • Bjørg Mari Hannås og
  • Natallia Bahdanovich Hanssen

Tidsskrift

European Journal of Special Needs Education
ISSN 0885-6257
e-ISSN 1469-591X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Publisert online: 2016
Trykket: 2016
Volum: 31
Hefte: 4
Sider: 520 - 534
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-84988883629

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Special needs education in light of the inclusion principle: an exploratory study of special needs education practice in Belarusian and Norwegian preschools

Bidragsytere

Bjørg Mari Hannås

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Aktiv cristin-person

Natallia Bahdanovich Hanssen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2