Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1360790
Sist endret:
31. mai 2017, 09:00
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016
Special needs education in light of the inclusion principle: an exploratory study of special needs education practice in Belarusian and Norwegian preschools
Bjørg Mari Hannås
og
Natallia Bahdanovich Hanssen
Tidsskrift
Tidsskrift
European Journal of Special Needs Education
ISSN 0885-6257
e-ISSN 1469-591X
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Publisert online: 2016
Trykket: 2016
Volum: 31
Hefte: 4
Sider: 520 - 534
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/08856257.2016.1194576
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2407383
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-84988883629
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Special needs education in light of the inclusion principle: an exploratory study of special needs education practice in Belarusian and Norwegian preschools
Bidragsytere
Bidragsytere
Bjørg Mari Hannås
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Natallia Bahdanovich Hanssen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
2
av
2