Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1361084
Sist endret:
23. november 2016, 15:15
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
Distribution, recognition and representation: Mathematics education and Indigenous students
Tamsin Jillian Meaney
Cris Edmonds-Wathen
Colleen McMurchy-Pilkington
og
Tony Trinick
Bok
Bok
Research in Mathematics Education in Australasia 2012-2015
ISBN:
978-981-10-1417-8
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 143 - 164
ISBN:
978-981-10-1417-8
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-981-10-1419-2_8
ORIA
Søk i ORIA med 978-981-10-1417-8
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Distribution, recognition and representation: Mathematics education and Indigenous students
Bidragsytere
Bidragsytere
Tamsin Jillian Meaney
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Cris Edmonds-Wathen
Forfatter
ved Umeå universitet
Colleen McMurchy-Pilkington
Forfatter
ved New Zealand
Tony Trinick
Forfatter
ved The University of Auckland
1
-
4
av
4
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Indigenous mathematics education
Tamsin Jillian Meaney
Høgskulen på Vestlandet
14 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Research in Mathematics Education in Australasia 2012-2015.
Makar, Katie; Dole, Shelley; Visnovska, Jana; Goos, Merilyn; Bennison, Anne; Fry, Kym. 2016, Springer. USC, UQ
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1