Cristin-resultat-ID: 1361084
Sist endret: 23. november 2016, 15:15
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Distribution, recognition and representation: Mathematics education and Indigenous students

Bidragsytere:
  • Tamsin Jillian Meaney
  • Cris Edmonds-Wathen
  • Colleen McMurchy-Pilkington og
  • Tony Trinick

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 143 - 164
ISBN:
  • 978-981-10-1417-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Distribution, recognition and representation: Mathematics education and Indigenous students

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Tamsin Jillian Meaney

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Cris Edmonds-Wathen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Umeå universitet

Colleen McMurchy-Pilkington

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved New Zealand

Tony Trinick

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved The University of Auckland
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Research in Mathematics Education in Australasia 2012-2015.

Makar, Katie; Dole, Shelley; Visnovska, Jana; Goos, Merilyn; Bennison, Anne; Fry, Kym. 2016, Springer. USC, UQVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1