Cristin-resultat-ID: 1390897
Sist endret: 21. februar 2017 11:46
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Protestant and French Colonial Literacies in Madagascar in the Early Twentieth Century

Bidragsytere:
  • Ellen Vea Rosnes

Bok

Empire and Education in Africa. The Shaping of a Comparative Perspective
ISBN:
  • 9781433135811

Utgiver

Peter Lang Publishing Group
NVI-nivå 1

Serie

History of Schools and Schooling
ISSN 1085-0678
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Volum: 60
Hefte: .
Sider: 271 - 298
ISBN:
  • 9781433135811

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Protestant and French Colonial Literacies in Madagascar in the Early Twentieth Century

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Ellen Vea Rosnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kultur- og språkvitenskap ved Universitetet i Stavanger
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag ved VID vitenskapelige høgskole
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Empire and Education in Africa. The Shaping of a Comparative Perspective.

Kallaway, Peter; Swartz, Rebecca. 2016, Peter Lang Publishing Group. UoL, UCTVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1