Cristin-resultat-ID: 1391388
Sist endret: 13. januar 2017 17:16
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Lesson Study som arbeidsform i læreres utforsking av mangfoldsorientert undervisning

Bidragsytere:
  • Nina Helgevold og
  • Øystein Lund Johannessen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 105 - 125
ISBN:
  • 978-82-450-1969-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lesson Study som arbeidsform i læreres utforsking av mangfoldsorientert undervisning

Bidragsytere

Nina Helgevold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Øystein Lund Johannessen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag ved VID vitenskapelige høgskole
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Mangfold i skolen: fra politisk vilje til flerkulturell virkelighet?

Solbue, Vibeke; Bakken, Yvonne. 2016, Fagbokforlaget. HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1