Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1404124
Sist endret:
17. februar 2017, 14:12
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2016
Theory in Action. Theoretical Constructionism
Peter Anders Sohlberg
og
Håkon Leiulfsrud
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Brill|Nijhoff
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Serie
Studies in Critical Social Sciences
ISSN 1573-4234
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2016
Hefte: 91
Antall sider: 203
ISBN: 9789004314184
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9789004314184
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Sosiologi
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Theory in Action. Theoretical Constructionism
Bidragsytere
Bidragsytere
Peter Sohlberg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Peter Anders Sohlberg
Redaktør
ved SU fakultetsadministrasjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Håkon Leiulfsrud
Redaktør
ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Question-Driven Sociology and Methodological Contextualism.
Kalleberg, Ragnvald. 2016, Brill|Nijhoff. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Abduction-Asessing fruitfulness and the construction of scientific concepts.
Hagen, Roar. 2016, Brill|Nijhoff. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Sociology and the Power of (Ordinary) Language.
Guneriussen, Willy. 2016, Brill|Nijhoff. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Theorizing through Comparative Case Studies.
Andersson, Mette. 2016, Brill|Nijhoff. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Weber's Ideal Types: A Sociological Operation between Theory and Method.
Strandbakken, Pål. 2016, Brill|Nijhoff. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
9
|
Neste
|
Siste »