Cristin-resultat-ID: 1411804
Sist endret: 6. mars 2017, 14:00
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

FIVIS: Problemstillinger, metoder og datakilder

Bidragsytere:
  • Lise Vikan Sandvik
  • Trond Hallgeir Buland og
  • Gunnar Engvik

Bok

Vurderingskompetanse i skolen. Praksis, læring og utvikling.
ISBN:
  • 9788215025889

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 295 - 323
ISBN:
  • 9788215025889

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

FIVIS: Problemstillinger, metoder og datakilder

Bidragsytere

Lise Vikan Sandvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Trond Hallgeir Buland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Gunnar Engvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Vurderingskompetanse i skolen. Praksis, læring og utvikling.

Fjørtoft, Henning; Sandvik, Lise Vikan. 2016, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1