Cristin-resultat-ID: 1458619
Sist endret: 23. februar 2018 10:46
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

Towards a typology of improvisation as a professional teaching skill: Implications for pre-service teacher education programmes

Bidragsytere:
  • Helga Aadland
  • Magne Espeland og
  • Trond Egil Arnesen

Tidsskrift

Cogent Education
ISSN 2331-186X
e-ISSN 2331-186X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Volum: 4
Hefte: 1
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85041103428

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Towards a typology of improvisation as a professional teaching skill: Implications for pre-service teacher education programmes

Bidragsytere

Helga Aadland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet

Magne Ingolv Espeland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Espeland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet

Trond Egil Arnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 3 av 3