Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1458619
Sist endret:
23. februar 2018, 10:46
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
Towards a typology of improvisation as a professional teaching skill: Implications for pre-service teacher education programmes
Helga Aadland
Magne Espeland
og
Trond Egil Arnesen
Tidsskrift
Tidsskrift
Cogent Education
ISSN 2331-186X
e-ISSN 2331-186X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Volum: 4
Hefte: 1
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/2331186X.2017.1295835
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2491633
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85041103428
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Towards a typology of improvisation as a professional teaching skill: Implications for pre-service teacher education programmes
Bidragsytere
Bidragsytere
Helga Aadland
Forfatter
ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet
Magne Ingolv Espeland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Espeland
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Trond Egil Arnesen
Forfatter
ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Improvisation in Teacher Education: Curricula and Practice in Dynamic Interplay (IMTE)
Knut Steinar Engelsen + 9 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
7 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1