Cristin-resultat-ID: 1475947
Sist endret: 14. juni 2017 11:21
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2017

Spesialundervisning – Innhald og funksjon

Bidragsytere:
  • Peder Haug

Utgiver/serie

Utgiver

Det Norske Samlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2017
Antall sider: 414
ISBN: 9788252194111

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Spesialundervisning – Innhald og funksjon

Bidragsytere

Peder Haug

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Høgskulen i Volda
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

SPEED-prosjektet, metode, datagrunnlag og prosedyrar.

Topphol, Arne Kåre; Haug, Peder; Nordahl, Thomas. 2017, Det Norske Samlaget. HVO, HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Korleis elevar forstår desimaltal.

Opsal, Hilde; Topphol, Arne Kåre. 2017, Det Norske Samlaget. HVOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Ungdomsskuleelevar med spesialundervisning og deira relasjon til læraren.

Reite, Gunhild Nordvik. 2017, Det Norske Samlaget. HVOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Utvikling av kartleggingsprøver i matematikk.

Opsvik, Frode; Skorpen, Leif Bjørn. 2017, Det Norske Samlaget. HVOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Læringsutbytet i matematikk.

Opsvik, Frode; Haug, Peder. 2017, Det Norske Samlaget. HVOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 18 | Neste | Siste »