Cristin-resultat-ID: 1475958
Sist endret: 15. juni 2017, 03:01
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Korleis elevar forstår desimaltal

Bidragsytere:
  • Hilde Opsal og
  • Arne Kåre Topphol

Bok

Spesialundervisning – Innhald og funksjon
ISBN:
  • 9788252194111

Utgiver

Det Norske Samlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 272 - 295
ISBN:
  • 9788252194111

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Korleis elevar forstår desimaltal

Bidragsytere

Hilde Opsal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for realfag ved Høgskulen i Volda

Arne Kåre Topphol

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for realfag ved Høgskulen i Volda
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Spesialundervisning – Innhald og funksjon.

Haug, Peder. 2017, Det Norske Samlaget. HVOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1