Cristin-resultat-ID: 1482318
Sist endret: 22. november 2017, 11:07
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

FROM NETWORKED LEARNING TO SMART LEARNING ENVIRONMENTS: A POSSIBLE PATH TOWARD A LEARNING ECOLOGY

Bidragsytere:
  • Beata Joanna Godejord

Bok

EDULEARN17 proceedings : 9th international confererence om education and new learning technologies
ISBN:
  • 978-84-697-3777-4

Utgiver

International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
NVI-nivå 1

Serie

EDULEARN proceedings
ISSN 2340-1117
e-ISSN 2340-1117
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Hefte: 9
Sider: 2632 - 2639
ISBN:
  • 978-84-697-3777-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

FROM NETWORKED LEARNING TO SMART LEARNING ENVIRONMENTS: A POSSIBLE PATH TOWARD A LEARNING ECOLOGY

Sammendrag

This paper is an endeavor to sketch a conceptual bridge between the experience of networked learning and the ideas underlying the pedagogy of smart learning environments.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Beata Joanna Godejord

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

EDULEARN17 proceedings : 9th international confererence om education and new learning technologies.

Gómez Chova, L.; López Martínez, A.; Candel Torres, I.. 2017, International Academy of Technology, Education and Development (IATED). SPANIAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1