Cristin-resultat-ID: 1490917
Sist endret: 5. oktober 2022, 14:11
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2017

Qualifying data use in education: Challenging dichotomous categories in international comparative school governance research

Bidragsytere:
  • Wieland Ulrich Wermke og
  • Tine Sophie Prøitz

Presentasjon

Navn på arrangementet: ECER 2017
Sted: København
Dato fra: 22. august 2017
Dato til: 25. august 2017

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2017

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Qualifying data use in education: Challenging dichotomous categories in international comparative school governance research

Bidragsytere

Wieland Ulrich Wermke

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge

Tine Sophie Prøitz

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1 - 2 av 2