Cristin-resultat-ID: 1494236
Sist endret: 19. januar 2018, 12:39
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Social Class, Inclusion and Exclusion: Teacher and Student Practices in Norwegian Urban Education

Bidragsytere:
  • Anne-Lise Arnesen

Bok

Second international handbook of urban education
ISBN:
  • 9783319403151

Utgiver

Springer Publishing Company
NVI-nivå 1

Serie

Springer International Handbooks of Education
ISSN 2197-1951
e-ISSN 2197-196X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 1
Hefte: 19
Sider: 695 - 717
ISBN:
  • 9783319403151

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Social Class, Inclusion and Exclusion: Teacher and Student Practices in Norwegian Urban Education

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Anne-Lise Arnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Second international handbook of urban education.

Noblit, George W.; Pink, William. 2017, Springer Publishing Company. UoNCaCH, MUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1