Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1541691
Sist endret:
9. februar 2018, 16:52
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
Using drama to change classroom discourse
Ove Gunnar Drageset
og
Tor Helge Allern
Bok
Bok
Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
ISBN:
978-1-873769-73-7
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 3049 - 3056
ISBN:
978-1-873769-73-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-873769-73-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Using drama to change classroom discourse
Bidragsytere
Bidragsytere
Ove Gunnar Drageset
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Tor-Helge Allern
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tor Helge Allern
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10).
Dooley, Thérèse; Gueudet, Ghislaine. 2017, European Society for Research in Mathematics Education. UdBO, DCU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1