Cristin-resultat-ID: 1541691
Sist endret: 9. februar 2018, 16:52
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Using drama to change classroom discourse

Bidragsytere:
  • Ove Gunnar Drageset og
  • Tor Helge Allern

Bok

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 3049 - 3056
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Using drama to change classroom discourse

Bidragsytere

Ove Gunnar Drageset

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Aktiv cristin-person

Tor-Helge Allern

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Tor Helge Allern
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10).

Dooley, Thérèse; Gueudet, Ghislaine. 2017, European Society for Research in Mathematics Education. UdBO, DCUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1