Cristin-resultat-ID: 1551623
Sist endret: 4. februar 2018 10:11
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Didaktiske modeller og pedagogiske koder.

Bidragsytere:
  • Vidar Vambheim

Bok

Pedagogisk mangfold - i et samfunnsperspektiv
ISBN:
  • 978-82-15-02819-4

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 74 - 100
ISBN:
  • 978-82-15-02819-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Didaktiske modeller og pedagogiske koder.

Bidragsytere

Nils Vidar Vambheim

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Vidar Vambheim
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Pedagogisk mangfold - i et samfunnsperspektiv.

Nilsen, Vivian D.; Stølen, Gerd. 2017, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1