Cristin-resultat-ID: 1552155
Sist endret: 30. januar 2018, 12:10
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

Decolonising Methodology: Who Benefits From Indigenous Knowledge Research?

Bidragsytere:
  • Moyra Keane
  • Constance Khupe og
  • Maren Seehawer

Tidsskrift

Educational Research for Social Change
ISSN 2221-4070
e-ISSN 2221-4070
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Trykket: 2017
Volum: 6
Hefte: 1
Sider: 12 - 24
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Decolonising Methodology: Who Benefits From Indigenous Knowledge Research?

Bidragsytere

Moyra Keane

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of the Witwatersrand, Johannesburg

Constance Khupe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of the Witwatersrand, Johannesburg

Maren Seehawer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 3 av 3