Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1552155
Sist endret:
30. januar 2018, 12:10
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
Decolonising Methodology: Who Benefits From Indigenous Knowledge Research?
Moyra Keane
Constance Khupe
og
Maren Seehawer
Tidsskrift
Tidsskrift
Educational Research for Social Change
ISSN 2221-4070
e-ISSN 2221-4070
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Trykket: 2017
Volum: 6
Hefte: 1
Sider: 12 - 24
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.17159/2221-4070/2017/v6i1a2
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Decolonising Methodology: Who Benefits From Indigenous Knowledge Research?
Bidragsytere
Bidragsytere
Moyra Keane
Forfatter
ved University of the Witwatersrand, Johannesburg
Constance Khupe
Forfatter
ved University of the Witwatersrand, Johannesburg
Maren Seehawer
Forfatter
ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
3
av
3