Cristin-resultat-ID: 1562254
Sist endret: 6. februar 2018, 10:26
Resultat
Rapport
2017

Spørsmål til Skole-Norge høsten 2017 : Analyser og resultater fra Utdanningsdirektoratets spørreundersøkelse til skoler og skoleeiere

Bidragsytere:
  • Erica Waagene
  • Even Hellan Larsen
  • Karin Vaagland og
  • Roger Andre Federici

Utgiver/serie

Utgiver

Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU

Serie

NIFU-rapport
ISSN 1892-2597

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2017
Hefte: 31
Antall sider: 160
ISBN: 978-82-327-0317-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Spørsmål til Skole-Norge høsten 2017 : Analyser og resultater fra Utdanningsdirektoratets spørreundersøkelse til skoler og skoleeiere

Sammendrag

Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU) har en treårig rammeavtale for 2017–2019 med Utdanningsdirektoratet om å gjennomføre halvårlige spørreundersøkelser rettet mot skoler og skoleeiere. Undersøkelsene er kjent som Utdanningsdirektoratets spørringer. Temaene for de enkelte undersøkelsene avtales fra gang til gang og skal dekke Utdanningsdirektoratets kunnskapsbehov til enhver tid. Resultatene fra undersøkelsene offentliggjøres i NIFUs ordinære rapportserie og foreligge nedlastbare i PDF-format på Utdanningsdirektoratets og NIFUs hjemmesider.

Bidragsytere

Inaktiv cristin-person

Erica Waagene

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Aktiv cristin-person

Even Hellan Larsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Aktiv cristin-person

Karin Jakobson Vaagland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Karin Vaagland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Aktiv cristin-person

Roger André Federici

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Roger Andre Federici
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
1 - 4 av 4