Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1568848
Sist endret:
22. juni 2019, 09:48
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019
English didactics in Norway - 30 years of doctoral research
Ulrikke Elisabeth Rindal
og
Lisbeth M. Brevik
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 446
ISBN: 978-82-15-03074-6
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-03074-6
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/74200
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
English didactics in Norway - 30 years of doctoral research
Bidragsytere
Bidragsytere
Ulrikke Rindal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ulrikke Elisabeth Rindal
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Lisbeth M. Brevik
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Studies of Instruction across Subjects and Competences (SISCO)
Lisbeth M. Brevik
Universitetet i Oslo
158 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
PhD revisited: How students in Eritrea and Norway make sense of literature.
Munden, Juliet Hilary. 2019, Universitetsforlaget. HINN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
PhD revisited: The Teacher as Interface. Teachers of EFL in ICT-Rich Environments. Beliefs, Practices, Appropriation.
Lund, Andreas. 2019, Universitetsforlaget. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
PhD revisited: Content in Nordic Pupil Narratives in Instructed EFL: A Norwegian Perspective .
Larsen, Annelise Brox. 2019, Universitetsforlaget. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
PhD revisited: The Acid Test. Does Upper Secondary EFL Instruction Effectively Prepare Norwegian Students for the Reading of English Textbooks at Colleges and Universities?
Hellekjær, Glenn Ole. 2019, Universitetsforlaget. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
PhD revisited: Questions of Culture and Context in English Language Textbooks. A Study of Textbooks for the Teaching of English in Norway.
Lund, Ragnhild Elisabeth. 2019, Universitetsforlaget. USN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
21
|
Neste
|
Siste »