Cristin-resultat-ID: 1568848
Sist endret: 22. juni 2019, 09:48
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

English didactics in Norway - 30 years of doctoral research

Bidragsytere:
  • Ulrikke Elisabeth Rindal og
  • Lisbeth M. Brevik

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 446
ISBN: 978-82-15-03074-6
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

English didactics in Norway - 30 years of doctoral research

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Ulrikke Rindal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ulrikke Elisabeth Rindal
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Lisbeth M. Brevik

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

PhD revisited: How students in Eritrea and Norway make sense of literature.

Munden, Juliet Hilary. 2019, Universitetsforlaget. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

PhD revisited: The Teacher as Interface. Teachers of EFL in ICT-Rich Environments. Beliefs, Practices, Appropriation.

Lund, Andreas. 2019, Universitetsforlaget. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

PhD revisited: Content in Nordic Pupil Narratives in Instructed EFL: A Norwegian Perspective .

Larsen, Annelise Brox. 2019, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

PhD revisited: Questions of Culture and Context in English Language Textbooks. A Study of Textbooks for the Teaching of English in Norway.

Lund, Ragnhild Elisabeth. 2019, Universitetsforlaget. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 21 | Neste | Siste »