Cristin-resultat-ID: 1575186
Sist endret: 19. februar 2019, 10:03
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Public Relations and Social Theory. Key Figures, Concepts and Developments

Bidragsytere:
  • Øyvind Ihlen og
  • Fredriksson Magnus

Utgiver/serie

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 454
ISBN: 9781138281295
Revidert utgave

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Public Relations and Social Theory. Key Figures, Concepts and Developments

Bidragsytere

Øyvind Ihlen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo

Fredriksson Magnus

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

On Weber: Legitimacy and Legitimation in Public Relations.

Wæraas, Arild. 2018, Routledge. NMBUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

On Bourdieu: Public relations, positions and resources.

Ihlen, Øyvind. 2018, Routledge. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Conclusions on the compass, context, concepts, concerns and empirical avenues for public relations.

Ihlen, Øyvind; Verhoeven, Piet; Fredriksson, Magnus. 2018, Routledge. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 3 av 3