Cristin-resultat-ID: 1583355
Sist endret: 4. mai 2018, 09:43
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Norwegian perspectives on education and cultural diversity

Bidragsytere:
  • Lars Anders Kulbrandstad
  • Thor Ola Engen og
  • Sidsel Lied

Utgiver/serie

Utgiver

Cambridge Scholars Publishing
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 309
ISBN: 9781527505872

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Norwegian perspectives on education and cultural diversity

Bidragsytere

Lars Anders Kulbrandstad

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for humanistiske fag ved Høgskolen i Innlandet

Thor Ola Engen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet

Sidsel Lied

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for humanistiske fag ved Høgskolen i Innlandet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Education and diversity: Introduction of a multidisciplinary research group.

Engen, Thor Ola; Kulbrandstad, Lise Iversen; Kulbrandstad, Lars Anders; Lied, Sidsel. 2018, Cambridge Scholars Publishing. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Developing research-based literacy teaching practices for diverse schools in Norway.

Kulbrandstad, Lise Iversen. 2018, Cambridge Scholars Publishing. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Inclusion of Newly Arrived Students: Why Different Introductory Models can be Successful Models.

Skrefsrud, Thor Andre. 2018, Cambridge Scholars Publishing. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Missing Recognition? Inclusive Education and Language Minority Students in Norwegian Schools.

Nes, Kari. 2018, Cambridge Scholars Publishing. HINNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

«It’s just in my heart»: A Portrait of a Translingual Young Person as a Writer of Poetry.

Dewilde, Joke Ingrid. 2018, Cambridge Scholars Publishing. UIOFaglig kapittel
1 - 5 av 14 | Neste | Siste »