Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1583365
Sist endret:
4. mai 2018, 08:52
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Inclusion of Newly Arrived Students: Why Different Introductory Models can be Successful Models
Thor Andre Skrefsrud
Bok
Bok
Norwegian perspectives on education and cultural diversity
ISBN:
9781527505872
Utgiver
Cambridge Scholars Publishing
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 65 - 82
ISBN:
9781527505872
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781527505872
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Inclusion of Newly Arrived Students: Why Different Introductory Models can be Successful Models
Bidragsytere
Bidragsytere
Thor Andre Skrefsrud
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Norwegian perspectives on education and cultural diversity.
Kulbrandstad, Lars Anders; Engen, Thor Ola; Lied, Sidsel. 2018, Cambridge Scholars Publishing. HINN
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1