Cristin-resultat-ID: 1583367
Sist endret: 4. mai 2018, 09:03
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Missing Recognition? Inclusive Education and Language Minority Students in Norwegian Schools

Bidragsytere:
  • Kari Nes

Bok

Norwegian perspectives on education and cultural diversity
ISBN:
  • 9781527505872

Utgiver

Cambridge Scholars Publishing
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 83 - 102
ISBN:
  • 9781527505872

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Missing Recognition? Inclusive Education and Language Minority Students in Norwegian Schools

Bidragsytere

Kari Nes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Norwegian perspectives on education and cultural diversity.

Kulbrandstad, Lars Anders; Engen, Thor Ola; Lied, Sidsel. 2018, Cambridge Scholars Publishing. HINNVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1