Cristin-resultat-ID: 1594254
Sist endret: 27. juni 2018, 15:04
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Arbeid med gryende literasitet i overgangen fra barnehage til skole - fra studenters perspektiv

Bidragsytere:
  • Gunhild Tomter Alstad og
  • Anne Marit Vesteraas Danbolt

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 141 - 164
ISBN:
  • 978-82-450-2350-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Arbeid med gryende literasitet i overgangen fra barnehage til skole - fra studenters perspektiv

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Gunhild Tomter Alstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for humanistiske fag ved Høgskolen i Innlandet

Anne Marit Vesteraas Danbolt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for humanistiske fag ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Litterasitet og flerspråklighet: Muligheter og utfordringer for barnehage, skole og lærerutdanning.

Danbolt, Anne Marit Vesteraas; Alstad, Gunhild Tomter; Randen, Gunhild Tveit. 2018, Fagbokforlaget. HINNVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1