Cristin-resultat-ID: 1595602
Sist endret: 18. oktober 2018, 16:08
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018

Trustingly bewildered. How first-year medical students make sense of their learning experience in a traditional, preclinical curriculum

Bidragsytere:
  • Edvin Schei
  • Ruth E. Johnsrud
  • Thomas Mildestvedt
  • Reidar Pedersen og
  • Stefan Hjørleifsson

Tidsskrift

Medical Education Online
ISSN 1087-2981
e-ISSN 1087-2981
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Volum: 23
Hefte: 1
Sider: 1 - 9
Artikkelnummer: 1500344
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85050927866

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Trustingly bewildered. How first-year medical students make sense of their learning experience in a traditional, preclinical curriculum

Bidragsytere

Edvin Schei

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen

Ruth E. Johnsrud

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen

Thomas Mildestvedt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen

Reidar Pedersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for medisinsk etikk ved Universitetet i Oslo

Stefan Hjørleifsson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen
1 - 5 av 5