Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1595602
Sist endret:
18. oktober 2018, 16:08
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018
Trustingly bewildered. How first-year medical students make sense of their learning experience in a traditional, preclinical curriculum
Edvin Schei
Ruth E. Johnsrud
Thomas Mildestvedt
Reidar Pedersen
og
Stefan Hjørleifsson
Tidsskrift
Tidsskrift
Medical Education Online
ISSN 1087-2981
e-ISSN 1087-2981
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Volum: 23
Hefte: 1
Sider: 1 - 9
Artikkelnummer: 1500344
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/10872981.2018.1500344
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/1956/19813
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85050927866
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Trustingly bewildered. How first-year medical students make sense of their learning experience in a traditional, preclinical curriculum
Bidragsytere
Bidragsytere
Edvin Schei
Forfatter
ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen
Ruth E. Johnsrud
Forfatter
ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen
Thomas Mildestvedt
Forfatter
ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen
Reidar Pedersen
Forfatter
ved Senter for medisinsk etikk ved Universitetet i Oslo
Stefan Hjørleifsson
Forfatter
ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin ved Universitetet i Bergen
1
-
5
av
5