Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1619908
Sist endret:
26. februar 2020 18:46
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018
Testing the novelty effect of an m-learning tool on internalization and achievement: A Self-Determination Theory approach
Lucas Matias Jeno
Vigdis Vandvik
Sigrunn Eliassen
og
John-Arvid Grytnes
Tidsskrift
Tidsskrift
Computers & Education
ISSN 0360-1315
e-ISSN 1873-782X
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Trykket: 2019
Volum: 128
Sider: 398 - 413
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.10.008
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85054838110
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Testing the novelty effect of an m-learning tool on internalization and achievement: A Self-Determination Theory approach
Bidragsytere
Bidragsytere
Lucas Matias Jeno
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
Vigdis Vandvik
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
Sigrunn Eliassen
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
John-Arvid Grytnes
Forfatter
ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
1
-
4
av
4
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
ArtsApp: Hvordan teknologi påvirker motivasjon og interesse for innlæring av biologiske arter
John-Arvid Grytnes + 5 deltakere
Universitetet i Bergen
8 resultater
Aktivt prosjekt
bioCEED Centre for excellence in biology education
Vigdis Vandvik + 17 deltakere
Universitetet i Bergen
156 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
2
av
2