Cristin-resultat-ID: 1620935
Sist endret: 14. mars 2019 10:48
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018

Interculturally competent teachers in the diverse Norwegian educational setting

Bidragsytere:
  • Ellen Vea Rosnes og
  • Bjørg Leirvik Rossland

Tidsskrift

Multicultural Education Review
ISSN 2005-615X
e-ISSN 2377-0031
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Sider: 1 - 18

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85054916910

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Samfunnsvitenskap

Emneord

Norge • Lærere • Interkulturell kompetanse

Finansiering

  • Universitetet i Stavanger
    Prosjektkode: IN-10217

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Interculturally competent teachers in the diverse Norwegian educational setting

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Ellen Vea Rosnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag ved VID vitenskapelige høgskole

Bjørg Leirvik Rossland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 2 av 2