Cristin-resultat-ID: 1625350
Sist endret: 31. mars 2022, 01:16
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018

South African science teachers’ strategies for integrating indigenous and western knowledges in their classes: Practical lessons in decolonisation

Bidragsytere:
  • Maren Seehawer

Tidsskrift

Educational Research for Social Change
ISSN 2221-4070
e-ISSN 2221-4070
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Volum: 7
Hefte: 0
Sider: 91 - 110
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85062235230

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

South African science teachers’ strategies for integrating indigenous and western knowledges in their classes: Practical lessons in decolonisation

Bidragsytere

Maren Seehawer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 1 av 1