Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1625350
Sist endret:
31. mars 2022, 01:16
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018
South African science teachers’ strategies for integrating indigenous and western knowledges in their classes: Practical lessons in decolonisation
Maren Seehawer
Tidsskrift
Tidsskrift
Educational Research for Social Change
ISSN 2221-4070
e-ISSN 2221-4070
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Volum: 7
Hefte: 0
Sider: 91 - 110
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.17159/2221-4070/2018/v7i0a7
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85062235230
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
South African science teachers’ strategies for integrating indigenous and western knowledges in their classes: Practical lessons in decolonisation
Bidragsytere
Bidragsytere
Maren Seehawer
Forfatter
ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
1
av
1