Cristin-resultat-ID: 1632147
Sist endret: 14. februar 2019 13:35
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

The Reception of Vygotsky's Sociocultural Theory in Pedagogical Literature in Norwegian Teacher Education

Bidragsytere:
  • Ann-Cathrin Faldet og
  • Thor Andre Skrefsrud

Bok

ISBN:
  • 978-5-91914-043-6

Utgiver

Lev Publishing

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
ISBN:
  • 978-5-91914-043-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Reception of Vygotsky's Sociocultural Theory in Pedagogical Literature in Norwegian Teacher Education

Bidragsytere

Ann-Cathrin Faldet

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet

Thor Andre Skrefsrud

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

L.S. Vygotsky's Method in Modern Social Practices. Proceedings of the XIX Vygotsky International Readings.

Kravtsov, Gennady. 2018, Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1