Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1632147
Sist endret:
14. februar 2019, 13:35
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
The Reception of Vygotsky's Sociocultural Theory in Pedagogical Literature in Norwegian Teacher Education
Ann-Cathrin Faldet
og
Thor Andre Skrefsrud
Bok
Bok
L.S. Vygotsky's Method in Modern Social Practices. Proceedings of the XIX Vygotsky International Readings
ISBN:
978-5-91914-043-6
Utgiver
Lev Publishing
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
ISBN:
978-5-91914-043-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-5-91914-043-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The Reception of Vygotsky's Sociocultural Theory in Pedagogical Literature in Norwegian Teacher Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Ann-Cathrin Faldet
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet
Thor Andre Skrefsrud
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved lærerutdanningene ved Høgskolen i Innlandet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
L.S. Vygotsky's Method in Modern Social Practices. Proceedings of the XIX Vygotsky International Readings.
Kravtsov, Gennady. 2018,
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1