Cristin-resultat-ID: 1640178
Sist endret: 4. mars 2019, 13:19
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018

How does a new patient education programme for renal recipients become situated and adapted when implemented in the daily teaching practice in a university hospital? An ethnographic observation study

Bidragsytere:
  • Ida Lillehagen
  • Marit Helen Andersen
  • Kristin Hjorthaug Urstad
  • Astrid Klopstad Wahl og
  • Eivind Engebretsen

Tidsskrift

BMJ Open
ISSN 2044-6055
e-ISSN 2044-6055
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Trykket: 2018
Volum: 8:023005
Hefte: 11
Sider: 1 - 712
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85057260234

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How does a new patient education programme for renal recipients become situated and adapted when implemented in the daily teaching practice in a university hospital? An ethnographic observation study

Bidragsytere

Ida Lillehagen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Helsevitenskapelig utdanningssenter ved Universitetet i Oslo

Marit Helen Andersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for transplantasjonsmedisin ved Oslo universitetssykehus HF
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Helsevitenskapelig utdanningssenter ved Universitetet i Oslo

Kristin Hjorthaug Urstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for kvalitet og helseteknologi ved Universitetet i Stavanger

Astrid Klopstad Wahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tverrfaglig helsevitenskap ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Eivind Engebretsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tverrfaglig helsevitenskap ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 5