Cristin-resultat-ID: 1643227
Sist endret: 3. januar 2024, 16:54
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

101 digitale grep – en didaktikk for profesjonsfaglig digital kompetanse.

Bidragsytere:
  • Tor Arne Wølner
  • Kåre Kverndokken
  • Mette Moe og
  • Henriette Hogga Siljan

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 382
ISBN: 9788245034202
Revidert utgave

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

101 digitale grep – en didaktikk for profesjonsfaglig digital kompetanse.

Bidragsytere

Tor Arne Wølner

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge

Kåre Kverndokken

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for språk og litteratur ved Universitetet i Sørøst-Norge

Mette Moe

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for språk og litteratur ved Universitetet i Sørøst-Norge

Henriette Hogga Siljan

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Kan omvendt undervisning fremme refleksjon og dybdelæring?

Wølner, Tor Arne; Horgen, Svend Andreas. 2020, Fagbokforlaget. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Estetisk og didaktisk potensial i litterære apper.

Hagen, Anette. 2020, Fagbokforlaget. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Digital teknologi i klasserommet – noen sentrale utfordringer.

Blikstad-Balas, Marte. 2020, Fagbokforlaget. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Automatisk tekstanalyse i klasserommet.

Eiesland, Eli Anne. 2020, Fagbokforlaget. USNAnnet

Å bruke korpus i språkundervisning.

Eiesland, Eli Anne. 2020, Fagbokforlaget. USNAnnet
1 - 5 av 21 | Neste | Siste »