Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1643227
Sist endret:
3. januar 2024, 16:54
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
101 digitale grep – en didaktikk for profesjonsfaglig digital kompetanse.
Tor Arne Wølner
Kåre Kverndokken
Mette Moe
og
Henriette Hogga Siljan
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 382
ISBN: 9788245034202
Revidert utgave
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788245034202
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
101 digitale grep – en didaktikk for profesjonsfaglig digital kompetanse.
Bidragsytere
Bidragsytere
Tor Arne Wølner
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Kåre Kverndokken
Redaktør
ved Institutt for språk og litteratur ved Universitetet i Sørøst-Norge
Mette Moe
Redaktør
ved Institutt for språk og litteratur ved Universitetet i Sørøst-Norge
Henriette Hogga Siljan
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Kan omvendt undervisning fremme refleksjon og dybdelæring?
Wølner, Tor Arne; Horgen, Svend Andreas. 2020, Fagbokforlaget. USN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Estetisk og didaktisk potensial i litterære apper.
Hagen, Anette. 2020, Fagbokforlaget. USN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Digital teknologi i klasserommet – noen sentrale utfordringer.
Blikstad-Balas, Marte. 2020, Fagbokforlaget. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Automatisk tekstanalyse i klasserommet.
Eiesland, Eli Anne. 2020, Fagbokforlaget. USN
Annet
Å bruke korpus i språkundervisning.
Eiesland, Eli Anne. 2020, Fagbokforlaget. USN
Annet
1
-
5
av
21
|
Neste
|
Siste »