Cristin-resultat-ID: 1655551
Sist endret: 29. desember 2020 00:02
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

Advancing Music Education in Northern Europe

Bidragsytere:
  • David Hebert og
  • Torunn Bakken Hauge

Utgiver/serie

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 276
ISBN: 9781138486263

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Musikkvitenskap
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Advancing Music Education in Northern Europe

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

David Gabriel Hebert

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som David Hebert
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet

Torunn Bakken Hauge

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Musical performance and tacit self-censorship.

Schei, Tiri Bergesen. 2019, Routledge. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Conclusion: Learning from Two Decades of Music Education Leadership.

Hebert, David; Hauge, Torunn Bakken. 2019, Routledge. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Introduction: Advancing Music Education in Northern Europe.

Hauge, Torunn Bakken; Hebert, David. 2019, Routledge. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Advancing Music Education via Nordic Cooperation: Equity and Equality as Central Concepts in Finland.

Heimonen, Marja; Hebert, David. 2019, Routledge. UNIARTS, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Emotional Imitation Method in the Context of Lithuanian Music Education .

Navickiene, Lolita; Rauduvaite, Asta; Gabnyte, Giedre; Hebert, David. 2019, Routledge. LMA, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »