Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1668369
Sist endret:
7. februar 2019, 14:05
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018
How metacognition and (reading) strategies develop according to Vygotsky
Thor Ola Engen
Tidsskrift
Tidsskrift
Problemy Wczesnej Edukacji
ISSN 1734-1582
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Volum: 42
Hefte: 3
Sider: 27 - 36
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.26881/pwe.2018.42.04
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2593839
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How metacognition and (reading) strategies develop according to Vygotsky
Bidragsytere
Bidragsytere
Thor Ola Engen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet
1
-
1
av
1