Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1669465
Sist endret:
30. januar 2019, 20:04
Resultat
Kronikk
2018
Kunnskapsdepartementet tar feil. Vurderingssystemet i skolen må reformeres.
Kjell Lars Berge
Tidsskrift
Tidsskrift
Dagsavisen
ISSN 1503-2892
Om resultatet
Om resultatet
Kronikk
Publiseringsår: 2018
Publisert online: 2018
Trykket: 2018
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Kunnskapsdepartementet tar feil. Vurderingssystemet i skolen må reformeres.
Bidragsytere
Bidragsytere
Kjell Lars Berge
Forfatter
ved Retorikk og språklig kommunikasjon ved Universitetet i Oslo
1
-
1
av
1