Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1670490
Sist endret:
24. juni 2019, 21:20
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2019
How could children’s storybooks promote empathy? A conceptual framework based on developmental psychology and literary theory
Natalia Kucirkova
Tidsskrift
Tidsskrift
Frontiers in Psychology
ISSN 1664-1078
e-ISSN 1664-1078
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2019
Volum: 10
Artikkelnummer: 121
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.00121
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3046275
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85061034717
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How could children’s storybooks promote empathy? A conceptual framework based on developmental psychology and literary theory
Bidragsytere
Bidragsytere
Natalia Kucirkova
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Forfatter
ved University College London
1
-
1
av
1