Cristin-resultat-ID: 1670490
Sist endret: 24. juni 2019, 21:20
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2019

How could children’s storybooks promote empathy? A conceptual framework based on developmental psychology and literary theory

Bidragsytere:
  • Natalia Kucirkova

Tidsskrift

Frontiers in Psychology
ISSN 1664-1078
e-ISSN 1664-1078
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2019
Volum: 10
Artikkelnummer: 121
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85061034717

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How could children’s storybooks promote empathy? A conceptual framework based on developmental psychology and literary theory

Bidragsytere

Natalia Kucirkova

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University College London
1 - 1 av 1