Cristin-resultat-ID: 1673072
Sist endret: 4. februar 2019, 13:15
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019

Skolen vår!

Bidragsytere:
  • Joakim Caspersen og
  • Christian Wendelborg

Utgiver/serie

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 254
ISBN: 978-82-05-49597-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Skolen vår!

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Joakim Caspersen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS

Christian Wendelborg

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Forord.

Caspersen, Joakim; Wendelborg, Christian. 2019, Gyldendal Akademisk. SAMFORSK, NTNUForord

Den grunnleggende tilhørigheten.

Caspersen, Joakim; Wendelborg, Christian. 2019, Gyldendal Akademisk. NTNU, SAMFORSKVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hvorfor er det vanskelig for ungdomsskolelærere å engasjere elevene sine? .

Carlsten, Tone Cecilie; Aamodt, Per O; Caspersen, Joakim. 2019, Gyldendal Akademisk. SAMFORSK, NIFUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kartlegging av elevenes læringsmiljø. Elevundersøkelsen som verktøy i skolens utviklingsarbeid.

Røe, Melina; Caspersen, Joakim; Utvær, Britt Karin Støen; Wendelborg, Christian. 2019, Gyldendal Akademisk. NTNU, SAMFORSKVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Når utsida skal inn. Samhandling mellom de interne og eksterne skolesystemene.

Caspersen, Joakim; Ekmann, Lisa; Sletterød, Niels Arvid; Wendelborg, Christian. 2019, Gyldendal Akademisk. SINTEF, NTNU, SAMFORSKVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »