Cristin-resultat-ID: 1673091
Sist endret: 5. juni 2019, 15:35
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Kartlegging av elevenes læringsmiljø. Elevundersøkelsen som verktøy i skolens utviklingsarbeid

Bidragsytere:
  • Melina Røe
  • Joakim Caspersen
  • Britt Karin Støen Utvær og
  • Christian Wendelborg

Bok

Skolen vår!
ISBN:
  • 978-82-05-49597-5

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 177 - 202
ISBN:
  • 978-82-05-49597-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kartlegging av elevenes læringsmiljø. Elevundersøkelsen som verktøy i skolens utviklingsarbeid

Bidragsytere

Melina Røe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
Aktiv cristin-person

Joakim Caspersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS

Britt Karin Støen Utvær

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Christian Wendelborg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sosialt arbeid ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Skolen vår!

Caspersen, Joakim; Wendelborg, Christian. 2019, Gyldendal Akademisk. SAMFORSKVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1