Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1685411
Sist endret:
15. august 2020, 22:57
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2019
Dembra - Faglige perspektiver på demokrati og forebygging av gruppefiendtlighet i skolen (2)
Claudia Lenz
Christopher Gambert
og
Solveig Moldrheim
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Senter for Studier av Holocaust og livssynsminoriteter
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 64
ISBN: 978-82-92988-67-1
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-92988-67-1
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Dembra - Faglige perspektiver på demokrati og forebygging av gruppefiendtlighet i skolen (2)
Bidragsytere
Bidragsytere
Claudia Lenz
Redaktør
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Christopher Gambert
Redaksjonskommisjon
Solveig Moldrheim
Redaktør
ved Institutt for arkeologi, historie, kultur- og religionsvitenskap ved Universitetet i Bergen
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
«Nulltoleranse» – fra lydighet til myndiggjøring: Hvordan møte krenkende atferd og fordomsfulle uttrykk i skolen.
Lenz, Claudia; Moldrheim, Solveig. 2019, MF, UIB
Faglig kapittel
Med norsk og matematikk mot konspirasjonsteorier.
Hauge, Kjellrun Hiis; Breivega, Kjersti Maria Rongen; Lilland, Inger Elin; Kacerja, Suela; Brekkhus, Åshild Berg; Werler, Tobias Christoph. 2019, HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Sosiale gruppedynamikker som drivkrefter i mobbing: Mot et bredere fortolkningsrepertoar.
Lyng, Selma Therese. 2019, OSLOMET
Faglig kapittel
1
-
3
av
3