Cristin-resultat-ID: 1688601
Sist endret: 3. august 2023, 13:31
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Læreplan og demokrati Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiv

Bidragsytere:
  • Emil Sætra og
  • Janicke Heldal Stray

Tidsskrift

Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE)
ISSN 2535-4051
e-ISSN 2535-4051
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Volum: 3
Hefte: 1
Sider: 3 - 18
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85150813015

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læreplan og demokrati Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiv

Tittel

Læreplan og demokrati – om læreres fortolkning og bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratiopplæringsperspektiv

Bidragsytere

Emil Sætra

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn

Janicke Heldal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Velferdsforskningsinstituttet NOVA ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 2 av 2