Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1688601
Sist endret:
3. august 2023, 13:31
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Læreplan og demokrati Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiv
Emil Sætra
og
Janicke Heldal Stray
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE)
ISSN 2535-4051
e-ISSN 2535-4051
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Volum: 3
Hefte: 1
Sider: 3 - 18
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.7577/njcie.2440
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3032792
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85150813015
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Norsk
Tittel
Læreplan og demokrati Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiv
Tittel
Læreplan og demokrati – om læreres fortolkning og bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratiopplæringsperspektiv
Bidragsytere
Bidragsytere
Emil Sætra
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Janicke Heldal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
Forfatter
ved Velferdsforskningsinstituttet NOVA ved OsloMet - storbyuniversitetet
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
COMPETE
Tom Are Trippestad + 15 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
454 resultater
Aktivt prosjekt
International Civic and Citizenship Education Study (ICCS) 2016 Norway
Lihong Huang + 3 deltakere
Velferdsforskningsinstituttet NOVA ved OsloMet - storbyuniversitetet
51 resultater
Avsluttet prosjekt
PETER - Political Economy of Teacher Education Research
Tom Are Trippestad + 9 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
69 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
3
av
3