Cristin-resultat-ID: 1694425
Sist endret: 4. mai 2019 10:50
Resultat
Doktorgradsavhandling
2019

Productive feedback practices in higher education. Investigating social and epistemic relations in two undergraduate courses (PhD thesis)

Bidragsytere:
  • Rachelle Esterhazy

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetet i Oslo
NVI-nivå 0

Om resultatet

Doktorgradsavhandling
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 148
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Productive feedback practices in higher education. Investigating social and epistemic relations in two undergraduate courses (PhD thesis)

Bidragsytere

Rachelle Esterhazy

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Monika Bærøe Nerland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Monika Nerland
  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Crina-Ioana Damsa

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3