Cristin-resultat-ID: 1696348
Sist endret: 21. januar 2020, 09:16
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

MOOC Platforms: A Nordic Approach to Research Informed Education in Higher Education

Bidragsytere:
  • Inger Dagrun Langseth
  • Dag Atle Lysne
  • Shaun S. Nykvist og
  • Halvdan Haugsbakken

Tidsskrift

CEUR Workshop Proceedings
ISSN 1613-0073
e-ISSN 1613-0073
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Trykket: 2019
Volum: 2356
Sider: 157 - 162
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85065532491

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

MOOC Platforms: A Nordic Approach to Research Informed Education in Higher Education

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Inger Dagrun Langseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Dag Atle Lysne

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Shaun S. Nykvist

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Halvdan Gaute Søvik Haugsbakken

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Halvdan Haugsbakken
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4