Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1696348
Sist endret:
21. januar 2020, 09:16
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
MOOC Platforms: A Nordic Approach to Research Informed Education in Higher Education
Inger Dagrun Langseth
Dag Atle Lysne
Shaun S. Nykvist
og
Halvdan Haugsbakken
Tidsskrift
Tidsskrift
CEUR Workshop Proceedings
ISSN 1613-0073
e-ISSN 1613-0073
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Trykket: 2019
Volum: 2356
Sider: 157 - 162
Open Access
Lenker
Lenker
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2597505
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85065532491
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
MOOC Platforms: A Nordic Approach to Research Informed Education in Higher Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Inger Dagrun Langseth
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Dag Atle Lysne
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Shaun S. Nykvist
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Halvdan Gaute Søvik Haugsbakken
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Halvdan Haugsbakken
Forfatter
ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
4
av
4