Cristin-resultat-ID: 1712176
Sist endret: 3. september 2019 17:35
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

An ecological perspective on learner‐constructed learning spaces

Bidragsytere:
  • Crina I. Damsa
  • Monika Nerland og
  • Zacharias Andreadakis

Tidsskrift

British Journal of Educational Technology
ISSN 0007-1013
e-ISSN 1467-8535
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 50
Hefte: 5
Sider: 2075 - 2089

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85068842171

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

An ecological perspective on learner‐constructed learning spaces

Bidragsytere

Crina-Ioana Damsa

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Monika Bærøe Nerland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Monika Nerland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Zacharias Andreadakis

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3