Cristin-resultat-ID: 1716152
Sist endret: 4. mars 2020, 10:06
Resultat
Lærebok
2019

Spesialpedagogikk

Bidragsytere:
  • Edvard Befring
  • Kari-Anne Bottegaard Næss og
  • Reidun Synnøve Tangen

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Lærebok
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 715
ISBN: 9788202592059
Revidert utgave

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Spesialpedagogikk

Bidragsytere

Edvard Befring

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Kari-Anne Bottegård Næss

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kari-Anne Bottegaard Næss
  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Inaktiv cristin-person

Reidun Synnøve Tangen

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Synsvansker - aspekter ved læring og utvikling.

Wilhelmsen, Gunvor Birkeland; Larssen, Tone. 2019, Cappelen Damm Akademisk. HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Spesialpedagogisk arbeid i grunnskolen.

Nilsen, Sven. 2019, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Spesialundervisningens tiltakskjede.

Nilsen, Sven; Herlofsen, Camilla. 2019, Cappelen Damm Akademisk. UIO, UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Lese- og skrivevansker.

Lyster, Solveig-Alma Halaas; Melby-Lervåg, Monica; Hofslundsengen, Hilde Christine. 2019, Cappelen Damm Akademisk. UIO, HVLPopulærvitenskapelig kapittel/artikkel

Hørselstap hos barn.

Löfkvist, Ulrika; Haukedal, Christiane Lingås; Wie, Ona Bø. 2019, Cappelen Damm Akademisk. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 28 | Neste | Siste »