Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1716152
Sist endret:
4. mars 2020, 10:06
Resultat
Lærebok
2019
Spesialpedagogikk
Edvard Befring
Kari-Anne Bottegaard Næss
og
Reidun Synnøve Tangen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Lærebok
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 715
ISBN: 9788202592059
Revidert utgave
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788202592059
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Spesialpedagogikk
Bidragsytere
Bidragsytere
Edvard Befring
Redaksjonskommisjon
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Kari-Anne Bottegård Næss
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kari-Anne Bottegaard Næss
Redaksjonskommisjon
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Reidun Synnøve Tangen
Redaksjonskommisjon
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Synsvansker - aspekter ved læring og utvikling.
Wilhelmsen, Gunvor Birkeland; Larssen, Tone. 2019, Cappelen Damm Akademisk. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Spesialpedagogisk arbeid i grunnskolen.
Nilsen, Sven. 2019, Cappelen Damm Akademisk. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Spesialundervisningens tiltakskjede.
Nilsen, Sven; Herlofsen, Camilla. 2019, Cappelen Damm Akademisk. UIO, UIA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Lese- og skrivevansker.
Lyster, Solveig-Alma Halaas; Melby-Lervåg, Monica; Hofslundsengen, Hilde Christine. 2019, Cappelen Damm Akademisk. UIO, HVL
Populærvitenskapelig kapittel/artikkel
Hørselstap hos barn.
Löfkvist, Ulrika; Haukedal, Christiane Lingås; Wie, Ona Bø. 2019, Cappelen Damm Akademisk. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
28
|
Neste
|
Siste »