Cristin-resultat-ID: 1724035
Sist endret: 11. november 2019 13:49
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Newly qualified teachers' understandings of research-based teacher education practices-Two cases From Finland and Norway

Bidragsytere:
  • Rachel Elise Jakhelln
  • Gunilla Brita Maria Eklund
  • Jessica Aspfors
  • Kristin Emilie W Bjørndal og
  • Gerd Stølen

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 1 - 18
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85073790801

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Newly qualified teachers' understandings of research-based teacher education practices-Two cases From Finland and Norway

Bidragsytere

Rachel Elise Jakhelln

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Aktiv cristin-person

Gunilla Brita Maria Eklund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi

Jessica Marianne Aspfors

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jessica Aspfors
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi

Kristin Emilie W Bjørndal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Gerd Stølen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 5 av 5