Cristin-resultat-ID: 1727713
Sist endret: 18. februar 2020, 14:15
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Impact of a low-cost classroom dialogue-based intervention on preschool children's emotion understanding

Bidragsytere:
  • Francisco Pons
  • Marta Giménez-Dasí
  • Marie-France Daniel
  • Emmanuèle Auriac-Slusarczyk
  • Nicoletta Businaro og
  • Karine Maria Viana

Tidsskrift

European Early Childhood Education Research Journal
ISSN 1350-293X
e-ISSN 1752-1807
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 27
Hefte: 5
Sider: 630 - 646

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85070837318

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Impact of a low-cost classroom dialogue-based intervention on preschool children's emotion understanding

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Francisco Maria Pons Piulats

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Francisco Pons
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Psykologisk institutt ved Universitetet i Oslo

Marta Giménez-Dasí

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universidad Complutense de Madrid

Marie-France Daniel

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Université de Montréal

Emmanuèle Auriac-Slusarczyk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Université Clermont Auvergne
Aktiv cristin-person

Nicoletta Businaro

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for sosialvitenskap ved VID vitenskapelige høgskole
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »