Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1727713
Sist endret:
18. februar 2020, 14:15
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Impact of a low-cost classroom dialogue-based intervention on preschool children's emotion understanding
Francisco Pons
Marta Giménez-Dasí
Marie-France Daniel
Emmanuèle Auriac-Slusarczyk
Nicoletta Businaro
og
Karine Maria Viana
Tidsskrift
Tidsskrift
European Early Childhood Education Research Journal
ISSN 1350-293X
e-ISSN 1752-1807
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 27
Hefte: 5
Sider: 630 - 646
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/1350293X.2019.1651961
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85070837318
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Impact of a low-cost classroom dialogue-based intervention on preschool children's emotion understanding
Bidragsytere
Bidragsytere
Francisco Maria Pons Piulats
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Francisco Pons
Forfatter
ved Psykologisk institutt ved Universitetet i Oslo
Marta Giménez-Dasí
Forfatter
ved Universidad Complutense de Madrid
Marie-France Daniel
Forfatter
ved Université de Montréal
Emmanuèle Auriac-Slusarczyk
Forfatter
ved Université Clermont Auvergne
Nicoletta Businaro
Forfatter
ved Fakultet for sosialvitenskap ved VID vitenskapelige høgskole
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »