Cristin-resultat-ID: 1728614
Sist endret: 26. mars 2020 13:16
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019

Active Smarter Teachers: Primary School Teachers’ Perceptions and Maintenance of a School-Based Physical Activity Intervention

Bidragsytere:
  • Øystein Lerum
  • John Bartholomew
  • Heather McKay
  • Geir Kåre Resaland
  • Hege Eikeland Tjomsland
  • Sigmund Alfred Anderssen
  • mfl.

Tidsskrift

Translational Journal of The American College of Sports Medicine
ISSN 2379-2868
e-ISSN 2379-2868
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Volum: 4
Hefte: 17
Sider: 141 - 147

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Active Smarter Teachers: Primary School Teachers’ Perceptions and Maintenance of a School-Based Physical Activity Intervention

Bidragsytere

Øystein Lerum

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet

John Bartholomew

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Texas at Austin

Heather McKay

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved The University of British Columbia

Geir Kåre Resaland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet

Hege Eikeland Tjomsland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrett, kosthald og naturfag ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »