Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1736253
Sist endret:
30. januar 2020, 15:23
NVI-rapporteringsår:
2019
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2019
Clicker Interventions at University Lectures and the Feedback Gap
Kjetil Egelandsdal
og
Rune Johan Krumsvik
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Journal of Digital Literacy
ISSN 1891-943X
e-ISSN 1891-943X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2019
Publisert online: 2019
Trykket: 2019
Volum: 14
Hefte: 1/2
Sider: 70 - 87
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/issn.1891-943x-2019-01-02-06
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/1956/23827
Importkilder
Importkilder
Norart-ID: 1900647045
Scopus-ID: 2-s2.0-85083211737
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Clicker Interventions at University Lectures and the Feedback Gap
Bidragsytere
Bidragsytere
Kjetil Egelandsdal
Forfatter
ved SLATE ved Universitetet i Bergen
Rune Johan Krumsvik
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Formative assessment in higher education
Rune Johan Krumsvik + 2 deltakere
Universitetet i Bergen
43 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1